Risgrynsgröt!

SItter här vid matbordet och äter frukost, ställde klockan på halv 7 idag, det kan ju vara skönt att vakna lite tidigare någon dag så man inte behöver stressa, skulle väcka marcus men jag tror att han har somnat om, för jag har inte hört ett ljud från han !:D haha

Idag är det den absolut tråkigaste dagen på hela veckan, 2 timmar naturkunskap :O jag bara dör, och igår när jag läste på våran lärares blogg så har vi läxförhör på spanskan, jag kan verkligen ingenting, så får se hur det går!

Nu ska jag sminka mig och försöka ladda datan hos marcus lite! hörsen (:


Jag vill tillbaka dit! det var hur kul som helst (: saknar...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0