Snacks och en DVD som inte fungerar!

Nu har vi varit på Bandy m.m.
Edsbyn vann med 9-4! mycket bra match faktiskt:D haha
Efterdet var det middag hos Enar o Hedvig... Grym mat säger jag bara:D
Vi åkte också och hyrde The proposal, Camilla och Johanna hade inte sätt den, så vi kollade på den, med mycket problem, blev tillslut att vi kollade på datan istället! :D
Jag bara älskar dansscenen!
Sandra Bullock är bäst

Sen blev det köp, en gång före filmen och en efter, vet inte riktigt vart jag kom, men inte först och inte sist! Bra madde :D

Nu börjar jag bli nervös över hur det kommer gå för er brudar imorgon på matchen, Fan det var typ den matchen jag ville spela i serien:O och nu sket sig det /: ååååh säger jag bara, man vill fan inte vara skadad /:
Kan inte förstå julia och Anna som har varit skdade sjukt länge, jag skulle gått under!

Men nu ska vi köra lite charader :D det har hänt en massa skoj här uppe! :D hahah
Så nu kan jag inte skriva mer, GODNATT


Grymma platser! :D

Kommentarer
julia

jag har gått under, många gånger. de är jobbigt, men försök se de positivt! din skada är kanske inte så allvarlig, att vara skadad två-tre veckor är faktiskt ingenting ;) (inte om man har varit skadad i två år iaf) du klarar de! :D

2009-11-22 16:45:33
madde

Jadå Julia, förstår mig verkligen inte hur du klarar ac att inte spela handboll på 2 år :O

Jag skulle gått under, nej nej det är absolut ingen stor skada! men för mig känns det evigheter att vara borta :/


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0