Tisdag morgon och madde e pigg :)

Jag bara älskar sovmorgon! idag börjar vi halv 11 och det är UNDERBART, Kunde vakna senare men jag kännde att jag ville ta det lungt, ta en åång dusch, och då menar jag verkligen lååång, vaknade halv 9, så hoppade jag in i duschen på en gång, Herregud, jag kom ut ur duschen prick 9, så lite mindre än en halvtimme! underbart skönt att göra sina behov:P hahah

Idag har vi engelska på morgonen sen är det 3 timmar håltimme :O och nuförtiden får man inte sitta i hallen eftersom att det e en ny regel att elever inte får sitta på läktaren :O knas skola säger jag bara!
sen har vi IGU, och jag är glad att jag e klar med analysen;P

Nu måste jag börja föna håret om det inte ska bli för lockigt, för om jag låter det torka av sig själv, sänger det åt alla håll, inte kul,


Har tänkt efter lite, och Matilda's idé är nog bra, hon färgar tilllbax till brunt efter nästa sommar, hon är ju jävligt fin i det, kolla bilden lixom ;)

Kommentarer
MKL

TACK FÖR ATT DU FÖR EN GÅNGS SKULL HÅLLER MED MIG STUMPAN! :D

2009-11-10 09:48:06
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0