TisdaTisdaTisda

Förlåt att jag ljög för er igår /:
Eller jag ljög för mig själv, skulle ställa klockan på 7 för att kunna plugga lite engelska nu på morgonen, men jag var så superduper trött så jag vaknade istället halv 9 (: det är såå skönt att ha sovmorgon, gast nu har jag kanske 30 minuter på mig att plugga :D
Det låter också helt okej faktiskt... hur dagen är idag har jag ju redan berättat, men som sagt, 1 lektion idag och sen har vi typ Styrka/MAQ och efter det är det våran egna träning, vet inte riktigt vad jag ska göra på den, eftersom att jag gjorde min rehab igår, men jag hittar på någonting! haha


Det här var min frukost i morse! jag bara älskar yoghurten ! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0