Torsdagkväll...

Nu är jag hemma efter en hel dag i hallen känns det som... satt ju typ där från 2 till 5, och var väldigt stel sen när jag skulle börja träna, jag hatar verkligen träningsverk, träningen gick lite sådär, vissa stunder sjukt dåligt, och ibland sådär! Fast en träning denna vecka kan faktiskt vara lite dålig, alla pass den här veckan har gått ganska bra, så det gillar jag:P
Nu väntar och se hur det går i helgen när vi har dubbelmöte mot skuru:)...
Nu ska jag snart kolla på mammas pojkar, det är faktiskt mycket bra! lite fjolligt bara

Men det e en sak jag tänker på hela tiden, ska jag vara tyst? verkar som att allt jag säger bara är fel...


Jag vill ha vinter nu!!


Kommentarer
eg

jag vill också ha vinter. Mycket snööö!!!

2009-11-05 20:43:07
URL: http://elingu.webblogg.se/
Anonym

Jaa mycket snö ska det vara !

2009-11-05 22:07:26
matilda

PRATA PÅ DU MADDE! DU ÄR BARA DIG SJÄLV, OCH DET GILLAR VI! :D

2009-11-06 09:07:25
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/
Lisa

Jag tycker vintern är jättemysig trotts att min träning störs ;) Apropå träning, du verkar ju erfaren och så men jag tycker att orudis funkar bra.

2009-11-09 09:20:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0