träningsverk.se

Som jag sa igår har vi sovmorgon idag vilket är jävligt skönt må ja säga :D
Vaknade faktiskt inte utav klockan idag utav att Rosita hoppar upp i sängen! så jävla söt:D hah
Vet inte vad klockan var då, men jag gck iaf upp och hoppade in i duschen!
Nu är jag faktiskt snart klar, eller måste föna håret, Sen ska jag faktiskt vara lite duktig och plugga, gjorde inte så mycket igår, bara några sidor i matteboken! hah

Nytt schema har vi också, vet inte vad vi har för lektioner nu,! Tror vi har Engelska.

Efterskolan är det träning! fast idag har vi ingen fys eftersom att det är domarutbildning i 2 timmar:O jag kommer att somna /:
menmen dax att fixa sig.

Ingen bild har jag att lägga upp! /:

Kommentarer
Tanja

Hejhej, fin blogg :)

Hur mår du?

2009-11-24 09:19:12
URL: http://ttanja.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0