Tumba-Skånela

HELVETE  VILKEN MATCH VI GJORDE!
Ni som inte var där idag missade något! /: SYND
Vi mötte tumba i andra matchen, Det var lika exakt hela matchen, eller lika och lika,  ibland ledde vi med 1 och ibland tvärtom :P haha
Det stog 19-19 när slutsignalen gick, Och det sista som händer är att vi får ett frikast, vi ba men åh kört! Men elin ståhl kliver fram och tar tag i bollen väldigt löst, eftersom att hon lobbar ....... I MÅL! asså det måste varit det snyggaste på länge, Fyfan du ska veta att jag är jätte glad nu Elin! :D haha
Satt på läktaren och var jätte nervös, ville verkligen spela matchen, Och så vinner vi!... UNDERBART (: haha

Aja, nu är jag hemma och måste verkligen plugga till Spanskan, eftersom att jag åker till Anna och sover där ikväll så blir det verkligen inget pluggande! imorgon hinner jag kanske lite på kvällen, men ska ju typ döma i morgon( får se hur det går, men det ska bli kul)
Måste ta tag i dethär nu!

Ps. tycker synd om dig just nu Anna, men kul var det! !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0