Vart är kepsen?

Jag har varit väldigt lat idag måste jag säga. Jag har inte orkat skriva någonting idag i skolan, ( fast jag har inte haft så mycket tid) Dagen började med Handboll, skulle göra lite övningar men det blev inte så, det var egentligen bra eftersom att jag gjorde dom igår:P
Så istället var jag med på att stå i försvar lite när dom andra körde egen tid, det är faktiskt ganska kul att stå i försvar:) haha
vi va typ 3 tjejer som körde, det var ju inte så jätte kul /: ingen målvakt hade vi heller.

Engeska stog sen på schemat, vi skulle läsa en text på  4 hela jävla sidor om typ barack obama:O sen skulle vi göra en sammanfattning, och hur bra går det när man inte ens orkar läsa texten, så nu måste jag göra det hemma istället:/ jag har två timmar på mig innan jag ska ner till hallen för att kolla på Shanghai playboys- vet inte vilka dom möter idag, men jag hoppas dom vinner (:

Ikväll är det herr match också som jag ska gå på, dom möter ju faktiskt djurgården (:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0