Vedboden!

Första advent

Jaha, nu har jag läst alla bloggar som är på min bokmärkesrad (: haha
Kom hem för ett tag sen, har faktiskt haft det väldigt kul i lilla rosersberg:D haha
Första matchen dömde jag med Matilda, du och jag var heeelt överlägsna! det är skit kul att döma faktiskt, så jag dömde en till match senare fast då dömde jag själv :) mindre kul, men det är alltid bra att få pengar:D haha

Somsagt igår/natt spenderade jag hemma hos Anna med en massa goa folk (: haha blev lite filmtitt och Hämta lite ved (Hahaha vad säger ni?)
Sov verkligen inte många timmar inatt eftersom att vi skulle upp tidigt, men det gör ingenting, man är herrle vaken än att sova! :D

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, måste nog ringa mamma och fråga vart hon är, jag har ju ingen aning! :D haha
helt tomt här hemma, så vi hörs väl sen


Anna och Elin som dömde innan oss! ni var faktiskt också duktiga (:
Lite konstig bild men en bild är det iaf

Kommentarer
MKL

HELT ÖVERLÄGSET!

2009-11-29 21:59:33
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0