what a good night!

Asså hjälp vad man är trött :/

Mamma sa igår att jag skulle vara hemma 12. var jag det? Nej, jag kom istället hem 4 (: haha
Mamma ringde mig halv 1, då väckte hon mig, fan jag tror aldrig att jag sovit så länge :) okej, vi somnade ju inte så jätte tidigt, men att sova till typ 1 är ju bara sjukt ;) haha
Frida och Julia var vakna i ottan. förstår inte hur dom orkar, och dom hade väldigt kul lät det som iaf, eller så ville dom bara väcka oss, för fyfan vad dom skrattade! haha (dom kollade tydligen på gammla bilder)
men vi somnade om så det vad skönt.
Snälla var dom också för dom hade gjort pannkakssmet till oss! så det blev pannkakor till brunch. Wonderful.
Grädde, sylt, banan och socker- det finns inget godare!

Sen var det att fixa sig och gå till tåget, klockan var lixom redan 3. klockan bara sprang iväg, och jag har inte ens sett den ljusa dan idag, vaknade när det var mörkt lixom! det blir mörkt så jävla snabbt,
Men nu måste jag städa och plocka på mitt rum, ska nog moblera om lite med, är så sjukt avundsjuk på Annas underbara rum. (eller hela hennes hur är ett dröm hus)


Bilder från igår!

I ishallen!










Jocke! vad hände inne på coop egentligen? ;)


det var lite kallt hos Anna så hon gjode eld, det tuttade på väldigt bra faktiskt ;)


När vi hade vaknat hittade vi en lap utanför dörren;/  det där var inte snällt Julia ):


Sen var det dax att laga pannkakor! ;)


Och resultatet blev väldigt bra! ;D



Dukat fint hade vi också gjort!

Sen var det dax att åka hem! det här är annas söta hund, Wilma ;)

Nu ska jag städa mitt rum, hörs sen ;)





Kommentarer
eg

Madde, va fan har du för text????????

2009-11-14 18:30:55
URL: http://elingu.webblogg.se/
julia

haha förlåt om vi väckte er, men du vet, ibland när man skrattar går det bara inte att sluta!

men för att gottgöra er lite var ju snälla att göra smeten, så va glad :D



haha älskar lappen :D det stod världens bästa madde g först, men jag hade lite tråkigt där mitt i natten, så de blev sämsta istället :D hoppas du inte tog illa upp, du vet att jag inte menar de ;)



oj det här blev som ett brev nu känner jag, men what to do ;) PUSSSS

2009-11-14 19:10:43
jessan

euhmm.. har du skrivit på typ grekiska kvinna??? ;)

.. eller är det min data som är cp? :D

2009-11-14 19:18:06
URL: http://chessicaa.blogg.se/
anna

hahah vad fiiin min rumpa va på den där bilden i köket ! "now wiggel it" lr ;)

2009-11-14 21:16:47
anna

men guuud checka in mitt as säger jag ba -.- "now wiggel it" hahah lr va säger du madde ;D <3

2009-11-14 21:35:20
Anonym

2009-11-14 21:36:52
anna

mitt ena inlägg syntes inte först så det e därför det e två (a) :D

2009-11-14 21:37:39
madde

Hahah! ja jag provad på grekiska!

now wiggel it, fan vad kul :D


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0