-

Kom till Matilda igår vid kanske halv 10, det vart en väldigt lyckad kväll, men mycket skratt och mys,
först när jag kom till Matilda (Elin var också där) så gick vi nästan precis ut, skulle vidare till Norrbacka och möta upp Anna som var hos Theresa, och jag kan ju säga att det inte bara var dom där:P vi stod väl kvar där sen en timme kanske och pratade och träffa massa folk, sen gick vi hem, med varken känsel i tårna eller i händerna, Sjukt kallt var det.
Resten av kvällen spenderade vi hos Matilda! skulle kolla på film men det blev inte så. haha
Vi somnade faktiskt ganska tidigt, det blev vid 1, och vi vaknade igen vid 12,
Matilda bjöd på världens goaste frulle, Jag kallade det "äggtacos"
Det måste jag göra hemma någongång. Hon har också lärt mig hur man steker ägg, mycket bra där-
Resten av förmiddagen så fixade vi Elin´s header, mycket bra blev det.
Elingu.webblogg.se )
Men sen var det faktiskt att gå hemåt. tiden går ju snabbt när man har roligt. Älskar er
Så nu sitter jag här och är sjukt sugen på smågodis, Funderar på att gå upp till Valsta och köpa lite! men först måste jag plugga,
<3

Kommentarer
Anonym

jag tog faktiskt bort bilden på min blogg ..:/

2009-10-18 17:22:31
madde

jag ska bara ha den ett tag :P haha

Fast den här e jätte cool faktiskt!


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0