älskar er!

Flickorna är fortfarande här nu! det är hur trevligt som helst (: I morse har vi varit lite lata faktiskt, och klockan bara tickar på :P haha
Igår tittade vi på debatt och lite annat skitsnack:P hahah
Idag blev det lite uno och tråkiga anna och elin satt och kollade gossipgirl:P haha
Vi ska snart alla bedra oss hem till sig, och jag ska hem till min pappa för att Min lilla " bror" fyller år idag, 14 faktiskt, han har fått en liten data så jag ska dit och hjälpa han med den lite :P haha
Det är fika också och det är ju alltid gott :p haha

Klockan 7 är det Norge-Portugal i hallen, jag ska nog dra dit, eller så går jag bara på sverige matchen som är typ 9 enligt Anna, men jag tror inte riktigt på henne :p haha <3

Nej nu går bussen snart så måste plocka undan det sista!

Bilder från kvällen!

Elin! vad skriver du egentligen? haha om din framtid kanske ?


Här är sociala klubben:P ahah


Och om man lånar min data så vet ni båda att bilderna komer ut :p
Och matilda älskar ju verkligen hennes fina långa naglar :p ahah



Tråkiga matilda och elin ville itne vara med på bild :/ hahaah


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0