Bollrädd?

Jag har inte hunnit skriva så mycket idag, känner att min fantasi börjar försvinna!, skolan slutade vid 3 kanske, då var det hallen som gällde, trodde väl att Anna skulle komma dit lite tidigare, men icke sa nicke! :/
hur går det egentligen för dig Elin? du sviker mig varje gång du lovar att skriva! :/ för dåligt av dig!
Så det blev att sitta och vänta på att träningen skulle börja, vet inte vad som hänt, det går verkligen dålig på alla mina träningar och matcher den senaste tiden, ser inte ut som att jag tycker det e kul längre, idag såg det till och med ut som att jag var bollrädd. hur kommer det sig? Hatar allt just nu
Nu måste jag plugga No, jag kan sitta uppe lite längre idag, eftersom att vi har en väldigt skön sovmorgon i morgon,! tycker väldigt synd om fotbollskillarna som har screening i morgon 07:45. Inte okej
så nu ska jag verkligen ta tag i det här pluggandet. se yah!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0