Boxniiing

vaknade för en stund sen av mig själv faktiskt! lite konstigt att man inte vill sova när man har sovmorgon:/  men det e ganska bra, för då kan jag läsa igenom frågorna lite nu på morgonen :) Vi hoppade över träningen i morse för i eftermiddag har vi boxning med elit nere på sats! det ska bli hur kul som helst, och jag ska verkligen spöa skiten i en viss person!  kan det bli miranda larsson? rätt svar :P hahah
Efter sats måste jag åka och köpa hårfärg, min utväxt är bedrövlig! så jag måste verkligen färga det, men nu ska jag faktiskt inte färga utan bara tona! mitt hår slits som fan och behöver repareras  (:
Så såhär ser min dag ut på ett ungefär :P hur ser eran ut? haha
Ha det bäst!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0