dålig uppdatering

Förlåt Elin att jag har varit dålig på att uppdatera min blogg! Jag lovar att det ska bli mycket bättre. men jag har faktiskt varit jätte trött idag så jag har inte orkat någonting...
Skolan idag var ganska okej ändå, började halv 9 i morse med träning... 40 minuter målvaktsträning med dagge och sen 40 minuter styrka med niklas... trodde det skulle bli en lugn träning eftersom att vi har tränat som fan i helgen, men det var jobbigare än vanligt faktiskt... Men det e alltid bra med träning, det gick bra idag också:)
Fick tillbaka spanska provet också. det blev VG på det. inte så långt ifrån MVG faktiskt, :P
gick till mamma efter skolan och plockade ihop mina saker sen bad jag pappa hämta mig, sen var det bara att plugga på naturkunskapen, det e ju jätte mycket plugg! hatar verkligen skolan :/
Fick en jävla massa remixade låtar också och så hittade jag min ipod så nu e den klar för användning...:)
Kom på en jäkligt bra idé idag!  pappa och Lollo ska åka till landet redan på fredag kväll, med mormor och nisse, och vi har ju SM precis där så jag funderar på om jag också ska åka upp dit på fredag kväll så jag slipper vakna tidigt som fan på lördag morgon:) kan ta en egen liten sovmorgon istället! skulle verkligen vara jätte skönt :)

I morgon har vi sovmorgon till halv 11 och det kommer verkligen kännas i kroppen, det ska bli jätte skönt att vakna typ 2 timmar senare, fast jag tror att jag ska gå upp lite lite tidigare och läsa igenom naturkunskapen lite faktiskt:)
Men nej nu ser jag att det kommer bli väldigt jobbigt att läsa så jag får nog sluta att skriva här, vi hörs i morgon...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0