Miranda e söt!

Skrev ingenting igår kväll när jag kom hem, jag orkade inte det, Men vi vann steget iallafall, så nu slipper vi steg 2! underbart
Vi vann sista matchen med 15 ungefär... inte så bra motstånd. det är jätte tråkigt,
Efter sista matchen packade vi in allt det sista i bilarna sen åkte vi till en restaurang och åt tacos. Sjukt gott!
Jag åkte med Julia hem, och i den bilen satt Anna, Agnes, Matilda, Julia och jag! hahah vi hade sjkt kul, kollade på film! och efter mycket velande bestämde vi oss för att kolla på Marley and me. jag har sett den förr men inte dom andra. filmen e verkligen sorglig.!
Matilda kollade inte klart, hon somnade efter 20 minuter:P hahah
Matilda hur mycket glömde du från bilen igår egentligen? hahah :)
Nej nu är det faktiskt träning som väntar. eller träning halv 9, vet inte vad jag gör uppe nu men, a det e skönt att vakna tidigt ibland också.
Tack för en trevlig helg tjejer!
Fan vad jag hatar att det inte går att lägga upp nya bilder här på bloggen :O men ni får väl se dom sen när det går att ladda upp!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0