EKEN CUP

Vaknade ganska sent idag, gick inte och la mig så tidigt igår heller :) haha
Nu på morgonen har jag tvättstugan :O måste verkligen tvätta mina matchkläder. framförallt mina knäskydd!
Ska inte göra så mycket just nu, bara att vänta på att vi ska ha samling, det e faktiskt en ganska viktig match framför oss idag mot Gustavsberg. Vi vann sist och det var Eken Cup finalen! mycket härligt. Så nu har dom säkert väldigt mycket revansch på oss, men vi ska se till att dom inte får det,
Ska nog åka med elin till Gustavsberg eftersom att det inte e hemma match :O blä på bortamatcher




saknar den tiden!

Kommentarer
sandra

Lycka till på matchen, ta dom jävlarna tack!!! :)

2009-10-17 13:08:15
URL: http://saandrastark.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0