En lördag kväll!

Hemma nu! Var j i Väsby som jag sa, Tror jag hittade mina stövlar som jag vill ha på DiNsKo men jag tror jag köper dom nästa månad ist... och eftersom att mina tygskor som jag har är helt sönder så blev det ett par nya, Och var tvungen att ha en vit tröja på mig idag, så blev det en sån också från H&M,
Sen var det dax att byta om och fixa sig till "dansbandsgalan" jag skulle stå där från 6-8 men Robban frågade om jag kunde stå lite längre, jag stog i baren med becca, jennie och elin, det var faktiskt kul så det gjorde ingenting att det blev lite längre, men vid 10 stack jag för då kom Matilda med c.o.så vi drog till Statiol, Och nu sitter jag hemma och kollar film!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0