Fan vad jag e osmart!

Till och börja med var jag som sagt skit sur att vi inte ställde in svenskan som ni kanske läste lite innan :P
Och måste säga att om jag inte har träningsverk i morgon är det ett fel, för så mycket mjölksyra som ja hade idag i armarna har jag inte haft på väldigt länge! Vi boxade idag nere på sats! och bruden var ju störd! hoa vad jobbigt det va! jobbigaste fysen på väldigt länge! jag är helt död just nu... Men känner mig stolt som klarade mig igenom:P hahah
Efter gick jag till willys och skulle köpa toning, och det gick ju bra! men när jag kom hem märkte jag att det inte var toning utan färg! hur ska jag göra nu?
Jag läste nyss på Matilda's blogg att hon är sugen på att färga brunt så jag hoppas att hon kan ta min färg som jag har köpt och att pappa skjutsar upp mig till maxi så att jag kan handla ton istället! För jag e skit sur att jag tpg fel färg. Hoppas verkligen att matilda färgar brunt nu! eller vad tycker ni? läs hennes blogg?
Men men nu måste jag och marcus plugga lite natur till imorgon! marcus säger att han kan, men jag fattar fan ingenting!
Så nu är det plugga som gäller!:O

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0