frukost dax (:

Godmorgon allesammans! nu har jag precis vaknat, och jag e faktiskt ganska pigg, jag brukar inte vara såhär pigg på lördagar så det är ett stort +
Jag ska väl snart gå ner och äta lite frukost... vad ska det bli? hahahah.
Jag blev väldigt glad igår när Nicklas åkte ut Idol. men jag blev ju tjockt irriterad när brudarna gråter redan innan någon har åkt ut,  hur fan kan man skämma ut sig så mycket som dom gjorde! PINSAAAAMT så jag fick slå på en annan kanal ett tag för att inte bli alltför irriterad! Sen fattar jag inte heller hur folk röstar, hur kan ni tycka att Eddie ska sitta löst? är det ett skämt eller?
Nog snackat om idol, idag är det typ "fest" i vikingahallen och vi ska servera, det står att man ska ha vit tröja och svarta jeans men jag vet fan inte om ja har det i garderoben :/ Jag ska vara där och servera mellan 6 och 8. det är bara två timmar så jag hoppas att det går snabbt! kommer ihåg att det var ganska roligt förra året, så vi får hoppas att det blir samma i år.
Vad som händer sen det vet jag faktiskt inte, hittar alltid på någonting hoppas jag!  Men nu är det frulle som gäller,

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0