Fysen avklarad

Så nu var skolan slut, hade precis styrka 1 timme. det var inte Så jobbigt idag. och det var väldigt skönt :)
Tog det lite tjill efter träninge! (ett uttryck som miranda kommit på)
Miranda fick chansen att berätta sina ''långsökta'' historier.
Men den roligaste var väl kanske: Vad händer med en kykling som går över vägen? svara på frågan är ni snälla! hahah
Ikväll är det herrmatch i vikingahallen 19.30 :)
nu måste jag först dusha och sen ska jag fixa min design lite till! har fått en massa förslag nu :)
Jag har också börjat med dagens snygging. så du kanske också kommer upp någon gång :)
Håll dig uppdaterad!


Kommentarer
julia

Det var bra att du skrev ordet tjill idag madde, för imorgon kommer det vara UTE ;-)

2009-10-14 16:09:10
madde

Hahahah aa precis! Det var just därför jag skrev det nu :P

Anna

HAHA så jävla tjill!

Klockrent <3 PUSS

2009-10-14 16:14:05
URL: http://alfmina.blogg.se/
madde

Hahah det e ju bra att ni håller er uppdaterade iaf :P me like! :) hahah

det e fet tjill juD:


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0