hemma och trött...

Nu har man landat hemma igen då, tränat 7 pass på 3 dagar :O helt slut... men nej då ska man ju ha en match på söndag kväll borta mot Tyresö oxå! jag tror jag aldrig  tränat så mycket på 3 dagar :O
Nu vill jag bara sova, men jag måste ju kolla allt på datan först!...
Nu är det att träna till Sverigecupen i Januari! :P
Det har varit mycket skratt och mycket tårar... Irriterad e man oxå när man ska ta ut laget ''ni vet exakt vad jag menar''
Men nu börjar det vanliga igen, träning i morgon bitti som vanligt. och nästa helg är det SM i edsbyn :P hahah
Jag har mycket kommentarer och så, men jag orkar ju inte skriva ner alla iaf, det kommer nog ta ett bra tag då...
Men nu är det fan sängen som gäller!
Teori!
Matilda och Elin efter träningen:)
Kramiz!!

Kommentarer
MKL

feeeiina bilder...

2009-10-05 21:42:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0