hur stor släkt har jag egentligen?

Oj oj oj! kom hem från hallen för ett tag sen! mycket roligt var det där faktiskt, jag var inte så jätte intresserad av matchen för jag och matilda satt och gjorde massa annat:P hahah
Tycker verkligen synd om matilda just nu, hon var nog tvungen att sova hemma idag, hoppas hon inte är alltför sur för sånt gillar jag inte... var iaf jätte kul när hon och dagge diskuterade:P jag tror faktiskt aldrig att jag hört dom vara arga på varandra! hahahhaahaha

Varför jag inte skrev direkt när jag kom hem var att jag prata med mamma, för innan jag gick till hallen pratade hon i telefon och ville verkligen inte avsluta samtalet:O så när jag komme hem frågar hon mig om jag visste vem det var som ringde: Då var det min morfar som ringde, och han har inte ringt hem hit på kanske 5 år, och jag har inte träffat han sen jag var 1-2 år:O och just idag av alla dagar så ringer han mamma, och bara pratar och frågar hur det är med henne... är inte det lite skumt... och jag som aldrig har trott att mammas släkt är intresserad av handboll:O jo min morbor spelar faktiskt handboll, jag förstår inte vad det är som händer på senaste tiden, för två veckor sen träffade mamma sin andra bror här i Märsta! hur skumt är inte det när han bott i Skåne hela livet? jo det var nämligen så att han tar lumpen inne i stan :O allt känns så fel bara! Sen skulle mamma hälsa att morfar faktiskt ville prata med sina barnbarn, då blev jag lite tårögd, en morfar som man faktiskt inte träffat på hela livet, ringer upp:O nu vill jag bara åka ner till skåne och träffa min släkt, mamma har faktiskt 9 syskon:O och ett av dom spelar handboll... jag förstår inte, vad är det som händer egentligen varför just en dag som denna??

En fråga till er också som jag och mamma inte kom på, Min mamams kusin har två barn- blir dom sysslingar till mig? eller vad blir dom till mig? snälla jag vill verkligen veta det... för jag hittade två skit söta barn i min mammas kusin's album, kan det vara släkt till mig?

Förlåt för detta långa inlägg men jag tycker det e skönt att skriva här ibland faktiskt! och just nu är jag faktiskt glad...


Bilden har egentligen ingenting med inlägget att göra, men måste bara visa, Miranda B kommer hoppandes på kryckor till hallen :O och kolla hennes fot, den är sjukt svullen! hon säger att det har blivit bättre idag, men kan det bli bättre när den ser ut såhär? AJAJ säger jag bara

Kommentarer
Anna

Ja madde, det är dina sysslingar! :D

Och ja Mirandas fot är äcklig.. usch! hoppas den blir bra snart!

2009-10-27 22:14:55
URL: http://alfmina.blogg.se/
Miranda B

HAHAHAHAHA så jävla äcklig den är !

2009-10-27 22:25:45
MKL

Madde det kommer bli DINA BARNS sysslingar :)

2009-10-27 22:54:59
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/
Anna

Nej Matilda du har feeeel! :D

2009-10-27 23:20:25
URL: http://alfmina.blogg.se/
MKL

Du den här gången har jag inte det. för kusinernas BARN blir SYSSLINGAR! :))

2009-10-27 23:21:43
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/
MKL

Oj, var det din mamma som var kusin med henne? Då har Anna rätt (A) haha...

2009-10-27 23:22:39
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/
madeleine

Så ni menar att jag har hittat två skit söta sysslingar:D underbart! :D haha

Anna

japp helt rätt madde :D

2009-10-28 10:13:50
URL: http://alfmina.blogg.se/
madeleine

vad roligt!! :D tack

sandra

fyfan vilken fot, jag känner hur ont det gör verkligen.. :S

2009-10-28 11:39:01
URL: http://saandrastark.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0