Idol med flickorna

Jaha, såg första halvleken på junior matchen, och lite på andra halvlek också kanske :)haha Det stog lika när vi gick, dom mötte Tyrold.
Sen gick jag Miranda, Felicia och Elin hem till miranda, medan Julia och lollo åkte moppe. Fyfan vilka lata jävlar man har i laget! :) haha
Där blev det iallafall lite MYS med GODIS och IDOL. mycket trevligt må jag säga.
Men i reklamen vad gör man då? jo vi böt kanal till femman, där det var mr.Bean, så jävla skön snubbe, har ni sett när han åker berg o dalbana? hahah Då hör man en kommentar från lollo: Vad är det här reklam för. hahahah hon var helt säker att vi var kvar på fyran. hon trodde vi tittade på reklam. hahahah Det måste verkligen vart dagens kommentar! :)
Nej nu sitter jag här och gör nästan ingenting, måste nog göra min svenska novell innan jag somnar också, alla har ju redan gjort den men inte jag :O så det är vad som står på mitt schema nu! sen är de sängen som gäller.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0