inlägg utan bild :/

Det var väldigt god mat och fika hemma hos pappa! Och lilla Anton börjar bli stor, hahaha :p
Tacos blev det till mat och det är väl alltid lika gott, vem gillar inte tacos lixom, fast jag är lite konstig eftersom att jag inte brukar ha köttfärs när jag äter,! Och nej jag är inte vegetarian (: det är bara någonting jag fått för mig:P haha

Sen tog jag och Anton cykeln till hallen för att kolla på landskamperna! för norge- portugal, inte så speciellt spännande match men lite kul att höra andra språk än bara svenska!
Efter det var det dax för Sverige 1 att Möta Sverige 2, alla var ju glada för viktors skull, hemmaplan och allt, och han såg väldigt taggad ut:P publike var på hans sida, men Otur som han hade så spräckte han ögonbrynet när han krockade men en kille, (då hade det gått 2,50 minuter av matchen, SUURT) så inget vidare spel för han, :/
Jag och många andra trodde säkert att Sverige 1 skulle vinna, men icke sa nicke, Sverige 2 vann med 1 boll, riktigt bra match faktiskt :P haha

I morgon är det samling halv 2 tror jag, völdigt skönt med sovmorgon, fast det är ju matcher innan, så jag är nog där lite tidigare! "ovanligt"
Jag är väldigt taggad nu faktiskt...

Förlåt, men jag hittar ingen bild som passar till detta inlägg så det får bli utan bild tyvärr :/


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0