kallt kallt kallt

Efter träningen bestämde vi oss för att åka till ishallen:) så Matilda Elin och Anna hänkade på:)
Anna var där för en anledning men anledning uppfylldes inte :/ hahah Nästa torsdag kanske :P
Ludwig och Jocke joina oxckså! haha
Men Elin? hur går det med din kärlek egentligen?:) hahahaha ta tag i det nu...
Tråkig match var det iaf, såg inte hela men det stog 0-0 efter andra perioden -.-
Jockes komentar på Coop: akta kattlådan:) hahahahaahahaha :D
Men medan jag gick hem och duschade efter träningen lånade jag ut min data i några minuter :) haha så jag måste ju bara lägga ut dom roliga bilderna som togs under den tiden :) hahah
väldigt klockrena bilder kan man ju säga:)
Hoppas att nu bjuder på dom :P hahaha
Sorry brudar men jag var ju bara tvungen att lägga upp :P haha
Nej nu måste jag verkligen packa till i helgen... hoppas att jag har allting!
Kramiz!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0