Kopiera och klistra in i din blogg

1. Hur gammal är du om fem år? 20
2. Vem var den sista du träffade? ElinslangenGustafsson
3. Hur lång är du? 1.77 ungefär:P
4. Vilken var den senaste film du sett? wallander,
5. Vem ringde du senast? Från mobilen- Elin ståhl
6. Hur löd ditt senaste SMS och till vem? Nej men vad trevligt, till Elin
7. Vad är dagens planer? Har inga speciella nu! hoppas på att träffa flickorna ikväll (:
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? kan skifta från dag till dag,
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda /:
10. När såg du senast din mamma? i morse, vid 9 :)
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/grön.
12. När vaknade du idag? ställde klockan på 9.
13. Har du någon gång hittat en katt? fan är det för fråga?
14. Vilken är din favoritplats? Hallen, måste man ens fråga? haha
15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan, helt klart.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? utomlands, :)
17. Vad skrämde dig som barn? ormar, spindlar, skrämmer mig fortfarande...
18. Vem fick dig att skratta senast? Anna!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ??
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, överlägset:P
21. Sover du med eller utan kläder på dig? vad jag känner för,
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3st hos mamam 4st hos pappa.
23. Hur många landskap har du bott i? landskap? 1 tror jag:P
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej :P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor i skorna:P
26. Är du social? jag är översocial :P
27. Vilken är din favoritglass? på sommaren twister, men nu e jag sugen på magnum.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? spendera allt på en gång:P
29. Tycker du om kinamat? vem gillar det inte?!
30. Tycker du om kaffe? Absolut inte!
31. Vad dricker du till frukost? Juice
32. Sover du på någon särskild sida? jag rullar runt :P
33. Kan du spela poker? kan jag väl, men ingen expert:P
34. Tycker du om att mysa? Jadå,
35. Är du en beroendemänniska? bror på.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja det gör jag faktiskt!
37. Vill du ha barn? Jaaaaa
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska!
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, *ta i trä*
40. Föredrar du havet eller en pool? Polen, hatar maneter!
41. Vad spenderar du helst pengar på? allt möjligt!
42. Äger du dyra smycken? dyra och dyra, dom ska vara fina hallååå
43. Har du någon gång testat narkotika? nej aldrig, kommer aldrig hända!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? två tuggumin!
45. Vem är den roligaste människan du känner? för många för att skrivas här!
46. Välj ett ärr på din kropp? Har inget speciellt! * ta i trä *
47. Vad har du för ringsignal? the gummy bear song (:
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Kanske i källaren:O
49. Flirtar du mycket? Fråga dom jag flirtar med hahac(:
50. Vart togs din profilbild för din blogg? hemma tror jag!
51. Kan du byta olja på bilen? nej, inte så speciellt intresserad
52. Har du fått fortkörningsböter? vadå finns det gränser?! ;)
53. Vilken var den senaste bok du läste? förföljaren:P
54. Läser du dagstidningen? nej bara onsdagstidningen!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? nej, men sjunger:P
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Sportify? är det radio...
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? papper?, det har jag inte råd med,
59. När var du i kyrkan senast? Konfirmationen,
60. Vilka personer utmanar du?  Ingen, alla utmanar mig!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0