med ett leende på läpparna

Hemma från träningen nu då! idag gick jag in med en härlig inställning! och det ledde till en mycket bra träning! Jag måste faktiskt börja skärpa mig på träningarna, för det Camilla sa till mig stämmer:
Fast jag måste ju också säga att ingenting att varit roligt om jag inte haft mina underbara lagkamrater!
ni gör min dag, det är nåt ni måste veta! Idag blev det inte heller någon fys eftersom att alla skulle på möte till elitprogrammet! hoppas man får se många i skolan nästa år, som fan också kan träna med:P
Nej nu håller pappsen på att göra pannkakor, *brukar man inte ha det på torsdagar?* aja det e alltid gott med det, kanske blir pannkisar idag för att pappa och ingela är lite lata :P haha
så nu ska jag läsa igenom instuderingsfrågorna till no:n sen är det mat!
se yah suckers!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0