Mys pys nu!

Kom hem från träningen vid 7, träningen slutade 6 men jag satt kvar och pratade med Karin, det var väldigt skönt att prata med henne, hon är verkligen underbar! man kan prata med henne om vad som helst, vi pratade i 45 minuter, tack för det <3
Sen var det hem för att färga håret, lite svårt att färga på sig själv men det gick faktiskt bra! nu är det svart, men jag hoppas det kommer blekna lite... vart är solen? men det har inte torkat än så får väl se hur det blir sen...
snart måste jag väl sova, har tester i morgon, bl.a " beep test, inte taggad alls, och vi brukar börja halv 9 men nu börjar vi kvart i 8 ):
Fast nu innan ska jag umgås med pappa och Ingela lite först, det är tv som gäller!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0