MysmysmysmysmysmysmysMysmysmysmysmysmysmysMysmysmys...

Jaha, då ligger vi här i min säng och försöker sno en plats av varandra:P hahah vi vet inte vad vi ska göra riktigt! har lekt lite i photoshop, men innan det åt vi Min/ elin´s goda kladdis! haah vi bakar alltid tillsammans:P

Anna tog ju bort sin blogg, men vi vill at hon ska skaffa en ny, har ni några förslag eller?:P
Annaxi? eller vad tycker ni, matilda tycker Destiny... men nej kanske inte (:

Nu vet jag inte riktigt vad anna och elin gör, spelar in deras röster på mobilen, skitkul att lyssna på faktiskt! 
Nej men nu tycker Matilda att jag ska JALLA BAI lite för hon vill också skriva i sin lilla blogg! hahaha

Asså hur kan man vara så grym på photoshop?? kolla i slutet om ni inte orkar kolla hela (aa)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0