Nästa hållplats: Vikingahallen

Har nu kommit hem från elin! färgningen blev Ganska bra måste jag faktiskt säga, Elin tyckte det blev oranget:/ kan hålla med lite, fast resultatet är väldigt konstigt:O vet inte vad det är för färg, men elin det är absolut inte grönt som du sa!

Matilda frågade mig nyss om jag skulle till hallen, och om det är match i hallen så är madde såklart där:P
Nu har jag räknat ut det där, jag är i hallen mycket mer än vad jag är hemma! och jag träffar dagge mer än vad jag träffar min egna pappa! knas faktiskt:P hahah

Så nu ska jag på med kläderna igen som jag nyss tog av mig för mys:P hahaha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0