Natti Natii

Jag älskar att skriva i min blogg! haha speciellt nu när jag har så mycket besökare! tack till er alla som tar er tid att läsa:P hahaahah,
För nu är det sova som gäller för lilla mig!
ps. hittade nyss ett par gamla pyjamas byxor, rosa faktiskt! mycket sköna:) hihihi

Och jag kommer aldrig glömma första natten som jag skulle sova hemma hos ingela med Marcus och Anton, eller a jag och Marcus sov i samma rum, och så skulle pappa komma in och säga godnatt:D och pappa säger Natti Natti. och marcus skrattar så han pissar på sig, han hade aldrig hört det ordet förr och han tyckte det var skit kul! så det är nåt jag inte glömmer, inte han heller, han brukar påminna mig ibland faktiskt!:D hahahh


Kommentarer
jullan

Jag läser ALLTID :-D

2009-10-28 07:37:40
madeleine

Mycket bra jullan :P hahah


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0