nyvaken!

Det är sjukt skönt med sovmorgon, vaknade för 2 minuter sen, Börjar halv 11 idag, och nu är jag jätte pigg.
Engelska på morgonen nu! inte jätte roligt :/ redovisning har vi, känner att det inte kommer gå så jätte bra. men men jag bryr mig faktiskt inte så mycket. Efter skolan måste jag hem och packa för jag åker ju till landet som jag sa innan. det kommer bli riktigt skönt med sovmorgon i morrn med:P
har laddat ner Days of our live program så jag har någonting att titta på när ja åker upp! haha Har inte sett det på jätte länge nu, Hatar att det måste visas på tv när man går i skolan...
Men nu har jag inte tid att skriva längre, måste klä på mig och sminka mig, sen är det promenad till skolan som gäller :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0