På spanska lektionen!

Nu är det äntligen sista lektionen för denna dag! haha
Badmintonen idag var väldigt rolig faktiskt, Jag och miranda ägde ut Jessica och Anna! vi var helt överlägsna, fast jag måste ju också säga att Tobias och kalle inte heller var så himla dåliga:P
Matten idag var inte så jätte seriös, det blev en stor bög hög... och nästa gång skulle vi förvarna Bertil, då skulle han också vara med! mycket roligt.
Spanskan e ju verkligen inte speciellt rolig, jag fattar ingenting vad jag ska göra, men så tur att jag sitter bredvid lilla Kalle,! hahah
Back to business  *stavning*

Kommentarer
jessan

gå och lägg dig!!

2009-10-19 15:05:26
URL: http://chessicaa.blogg.se/
Anna

JAG OCH JESSICA ÄGDE ER! INGA FLER KOMMENTARER OM DETTA! :D

2009-10-19 15:19:32
URL: http://alfmina.blogg.se/
madde

okeeej, vi säger så anna! :)


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0