Project Runway

Vaknade ganska sent idag för att vara mig, men jag kunde sovit längre men hörde hunden skälla! vi är hundvakt åt hera... en sjukt söt hund...

vaknade faktiskt så jag hann se våra bästa år idag! länge sen man såg det på tv, och idag var det ett bra program faktiskt. Ibland kan det vara riktigt tråkiga program och ibland skiiiit bra (:
Jag hoppas jag hittar på någonting att göra idag. orkar inte bara sitta hemma, fast ja ska ju ta mitt pick pch pack och åka till mamma med. det är mamma vecka nu :D

Nu ska jag kolla på Project Runway, dom ska designa kläder till deras hundar, hur söta som helst! :D hahah

Kommentarer
Anonym

2009-10-26 14:20:09
URL: http://ainariel.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0