Rubrik saknas...

Nu på morgonen har vi tränat en timme! sen efter det blev det en lååååång dusch, och då menar jag lååång! eller hur elin och anna,
Stackars Agnes som fick sitta och vänta på att anna skulle bli klar för att dom skulle åka med varandra hem :P haha

Till lunch gjorde jag lite ravioli, tror jag att det heter och satte mig vid datan för att kolla våra bästa år som jag missade i morse, det var ett sorligt program idag, så tårarna kom /:

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ska nog bara ta det lungt ett tag, för ikväll hoppas jag att det blir myspys med flickorna (: det var länge sen, har inte träffats på hela lovet känns det som, anna kom ju hem sent igår :/
och lilla Matilda är sjuk, men inte ikväll hoppas jag :P

Men söta elin har man träffat och det är jag glad över :P<3

Kommentarer
eg

Och jag är glas att jag ahr träffat dig också gumman :P <3

2009-10-29 16:42:39
URL: http://elingu.webblogg.se/
eg

och jag är glad att jag har träffat dig också gumman :P <3

2009-10-29 16:43:32
URL: http://elingu.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0