Syster på besök!

Vaknade alldeles precis, har sovmorgon till halv 11. Skönt att sova, men inte skönt att gå upp ur sängen och känna att man har världens träningsverk i ryggen :O
Vart går gränsen vid träningsverk egentligen? Fast man blir ju ändå glad när man har det, Då har man ju tränat!
Jag tror att jag har engelska prov nu på morgonen, och dum som jag e har jag inte boken hemma! hur mycket har man pluggat då :O det kommer sluta på IG...
Syster är på besök hos mamma också. det är alltid trevligt.! Men om jag ska hinna till skolan lite tidigare och plugga, enligt miranda måste jag hoppa i kläderna nu!
Det får bli jeans och en vanlig tröja tror jag:)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0