tandläkare ger en mardrömmar!

ÅH NEJ! :O 
Kom hem till mamma för en stund sen, då ligger det en lapp på skrivbordet! gissa vad där står??  Jag ska til tandläkaren 4 november, Jag får mardrömmar varje gång jag ska dit, hatar det verkligen! men det är bra att det är på en onsdag så jag inte missar träningen:O Min dag blev inte direkt bättre just nu men vad gör man inte, man vill ju inte ha fula tänder så det e ganska bra att gå till tanläkaren ibland, jag har faktiskt aldrig haft hål heller!

Just nu i detta tillfälle längtar jag till helgen då vi har upplandscupen, väldigt taggad är jag faktiskt... alltid lika kul med matcher, vi möter kolbotn från norge (som vi hade i kvarten i partille!) vi vann fast nu är det med upplandslaget så får se hur det går...

Nu börjar mina besökare komma tillbaka igen, mycket skäönt faktiskt :)
Nej nu ska jag kolla om mamma har något gott i skafferiet :P MUMS...

Jag älskar verkligen matchtröjorna!

Kommentarer
Malin

Cool Blogg! :)



Förresten... Jag och min kompis har ganska nyligen skapat en annorlunda blogg. En "berättelse-blogg". Vi skriver en story ur två olika ungdomars perspektiv. Vi skulle gärna vilja veta vad du tycker om idén. Är den kass eller bra? :P



Ha de gött!

2009-10-26 16:56:36
URL: http://thetroublemakers.blogg.se/
Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-26 18:47:34
sandra

Ni har ju tur, vi ska ju få nya match kläder... men det är skönt att man är målvakt så man slapp ha dem (a)

2009-10-27 14:48:33
URL: http://saandrastark.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0