Träningsverk

Kom precis hem från träningen, det var ganska jobbigt idag, på fysen blev det löpning, det var riktigt skönt!
Annars har det inte hänt så speciellt mycket, en tråkig dag helt enkelt, det händer samma saker hela tiden, Fyfan! varför kan ingen komma med lite förändringar?

Nu börjar jag bli riktigt taggad till i helgen, fan det ska bli hur kul som helst, jag kommer ihåg förra året när vi var i Avesta tror jag det var och spelade steg 1 .. vann med typ 45-4  värdelöst att åka så långt och utklassa! men iår spelar vi mot ett år äldre så jag hoppas att det inte kommer vara lika dåligt motstånd den här gången.
Det ser nog ut som att jag åker upp redan på fredag. skulle vara så sjukt skönt.
Men matilda i morgon? vad händer då, du vet vad jag menar, säg till hur det blir:P
nu måste jag göra klart instuderingsfrågorna, GodnattGodnattGodnatt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0