Våra bästa år- bästa serien

Då ställde man klockan på halv 11 då:/ känns lite sådär att vakna för nu är jag helt slut:O
Men det är nog värt det för det är nämligen våra bästa år på tv, och det får jag bara inte missa, i vanliga fall brukar jag vara i skolan och missa programmet men nu när man är ledig får jag bara inte missa det!

Jag vet inte vad som händer idag, men jag ska nog göra lite som anna gör, PLUGGA!!! Hatar det med de är ett måste, jag har inte lika mycket som henne men jag har lite annat att göra! hoppas det inte tar alltför lång tid för jag vill gärna hitta på nå annat med:P
Nej nu slutade reklamen nyss, skriver sen!

Här är nästan alla! men jag saknar verkligen rex och cassie:O

Kommentarer
Anna

va duktig du är Madde! :D

2009-10-28 11:00:21
URL: http://alfmina.blogg.se/
madeleine

du med anna :D haha


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0