ångest!

Fan vad jag vaknade tidigt idag. 06:45 var klockan när jag tittade på den:/ jag är skit trött men ändå vaknar jag:O
skolan börjar 8:15 och jag har abolut ingen aning om vad jag vill ha på mig idag...  Jeans? leggnigs?
skönt med leggings men vad ska jag ha till då.  Blir så jävla sur.
Jag måste hitta någonting att ha på mig iaf : )
Spanska första timmen, inte så tråkigt iaf, Men efter blire det tråkigaste av det tråkigaste.. Naturkunskap med rein :O  man vet inte ens vad vi håller på med där, han pratar om 10 ämnen på två minuter :O
Tur att man har datan så man kan spela peggle´s hahahahahah (a)
Ne nu börjar klockan ticka mot kvart över och ja måste klä på mig...
Kramiz!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0