det är dax för fredagsmys

hemma från skolan nu! slutade 13,40 men då orkade jag inte gå hem så jag satte mig i hallen med miranda m,fler:D
Jag orkade helt enkelt inte gå hem, jätte trött är man. fast man är ju glade eftersom att det e fredag!
Vi satt i hallen och kollade på film, det fick bli marley and me. den är verkligen hur bra som helst:D Det var bara jag som hade sett den och då är det ju klart att man berättar vad som händer, och det e verkligen sorgligt när hunden dör i slutet. ( nu vet alla det som inte har sett filmen) hahaha
Dagens tänk måste ju vara när jag och miranda sitter i bilen på väg hem och vi börjar prata om syskon:) då kommer frågan från miranda: är det ingen i vårat lag som är ensamt barn?
Vi tänker och tänker och går igenom alla, men det finns faktiskt ingen, lite coolt faktiskt :)
Dagens roligaste vet jag faktiskt inte än eftersom att dagen inte är slut :D hahaa
Men dagens tråkigaste måste bli filmen på engelskan, det kan inte bil mer tråkigt än så, filmen var verkligen hur dålig som helst och jag fattade ingenting heller, orkade inte engagera mig! haha
Fast en liten till tråkig sak var när min "lånetelefon" gick sönder i dag:/ knapparna slutade att fungera,  Fan jag vill ju verkligen ha tillbaka min mobil, den har varit på lagning jätte mycket nu.
fast som tur ringde mobil snubben nyss och sa att den kanske kommer på måndag fast jag får tillbaka samma mobil som jag hade, jag fick alltså inte byta:/
Köp aldrig mer en touch telefon madde, man ångrar sig bara...
min telefon...
Kramiz!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0