engelskan

Träning på morgonen, :) och nu sitter jag på engelska lektionen, så jävla tråkigt, kollar på någon jävla fakta film och fattar ingenting. fan den e ju hur lång som helst känns det som.
Jag tror jag kommer somna :/
Jag är ju typ tvungen att skriva om söta lilla johanna brag:) hon är såå mycket sötare än adela :) hahah det måste ju alla bara veta.
Asså adela e ju inte så normal direkt, fast om hon tar sina tabletter kan hon komma lite närmare normal sträcket:P hahah
Lycka till johanna på lektionen nu, ni har ju den roliga lars waara:P
Kramiz!!

Kommentarer
ADELA

MOBBAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2009-09-25 12:42:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0