!

vaknade sent idag! skönt att sova faktiskt :)
Drog upp till hallen med lollo ( inte syster)  kollade på rosers-aik, matchen var seg och jätte tråkigt, fast det var ju kul att aik gjorde 7 mål på 50 minuter :P haha  satt även kvar i hallen " hallen som man aldrig annars är i " och kollade på irsta mot strömnäs! strömnäs hade typ 6 st,  94/93 och dom såg riktigt bra ut, vi har dom i steg 1 om två helger!
Dagens replik kom ifrån julia! hahah  den löd såhär: Jag ska vara hemma 5 i 5, gud vilken FJOMPIG tid, hahaha det var verkligen roligt:) hahah FJOMPIG tid, det var väldigt länge sen som man sa så:) hahahah
Nu är jag hemma och tror faktiskt att jag ska vara hemma ikväll, matilda och elin ska på bio, jag ville ju med men det blir för sent,
I morgon halv 9 drar jag till lindesberg och spelar, inte kul att åka buss i typ 2,5 timme
Första matchen 13.00 mot helton
andra matchen 15,30 mot lindeskolan,
Wish me good luck! :D
Kramiz!

Kommentarer
Anna

erkänn att vi var bra? :D

2009-09-26 22:04:26
Anonym

lycka till!!!!! KRAMIZ

2009-09-27 08:43:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0