Godnatt

Efter två träningspass idag är jag ganska trött faktiskt. inte så jobbiga pass men ändå e jag trött. måste plugga lite spanska nu! har inte tid i helgen, och vi har provet på måndag, jag hatar verkligen skolan.
Det roligaste idag vet jag faktiskt inte vad det e :(  det har hänt en massa kul idag, fast stafetterna på träningen var hur kul som helst.  så det var ett plus iaf,
Det tråkigaste idag måste ha varit reins lektion. ingenting annat har varit tråkigt idag faktiskt :/ .
Men tiden gick ovanligt snabbt idag, men det var väl för man satt och spelade på sina datorer hela tiden,
Sen har vi prov i naturkunskap om två veckor, verkligen inte kul eftersom man inte fattar vad hans snackar om.
Jag måste också säga att ni inte ska glömma att kolla matilda´s blogg när ni ändå e inne,
Grymt kul att läsa andras bloggar:)
Matildakarinlundin.blogg.se
Men jag kan faktiskt inte uppdatera för mycket för jag har ju ingenting att skriva tills slut, så i morgon kanske det inte blir lika mycket, det får vi se :P hahah
Kramiz!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0