Grattis pappa!

Idag fyller min pappa år så efter träningen så åkte jag hem till honom och firade... det blev smörgåstårta och kakor:) det var riktigt trevligt! länge sen men träffade farmor o farfar oxå! haha
det har inte hänt ett piss idag, trött och seg hela dagen har jag varit och nu e man lite mså sjuk oxå, ont i halsen,
Elin smittade mig och nu har tydligen hon eller jag smittat matilda med! fan det e ju bredd o elit i helgen, det kan man ju bara inte missa! sorry matilda :(
Snart måste jag sova för jag vaknar inte på mornarna nu för tiden :O vet inte vad det e med mig egentligen...
Men när börjar vi imorgon? har fan ingen aning!!
måste också lägga ut den här bilden på matilda förra vintern när hon var duktig och hoppade i isvak! :) härlig bild tilla :) <3
kramiz!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0