Lördag i morgon

Då var denna tråkiga fredag slut då  (: det har verkligen inte hänt mycket idag, jag är jävligt trött,
men i morgon händer det lite mer saker, först hallen för att kolla på rosersberg som har J-sm hemma! eller hemma och hemma, i märsta :)
Vet inte riktigt när matchen/matcherna är men jag ska ta reda på det...
Sen är det film med brudarna tror jag, inte riktigt bestämt men kanske:P hoppas på det! men de får inte bli försent , ska upp tidigt på söndag igen...
Nu vill jag bara krypa ner i min underbara säng och sova på min söta lilla barbie kudde :p haha
Men det e inte fel att mess mig heller :D
Kramisz!!

Kommentarer
julia

15.00 i vikinga rosers-aik! DU MÅSTE KOLLA! :D

2009-09-26 00:19:10
madde

det e klart jag kommer julia :D hahah

2009-09-26 10:47:42
Anonym

2009-09-29 20:58:51
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/
Anonym

du är sååå lik din kära syster på den där bilden!

2009-09-29 20:59:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0