olycklig

den här dagen var inte lyckad... flytt från pappa till mamma idag, och jag har verkligen glömt allt. tex mina löparskor till imorgon!:/ hinner ju inte hem efterskolan till pappa i morgon :/ ååååååh säger jag bara.
men det glädjer mig mycket att vi vann idag med 2... gick inte toppen bra men sådär!
jag var verkligen inte på topp denna match:O men vi klarade oss:)
Sen fick jag tillbaka min mobil igen, fast inte den gamla utan en ny, så alla mina 500 bilder e borta från den förra :O ledsen för det med :/
Och den här mobilen har fått någon skit konstig uppdatering, ingenting i som förr.
men man ska inte klaga så jävla mycket för i morgon kommer säkert fler problem!
Men jag måste fortsätta med kontakter och så i nya och ja orkar inte skriva mycket mer.
Kramiz!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0