AWESOME IS THE WORD!!

SHIT VAD DET ÄR UNDERBART!! :D
Sorry för den extremt dåliga uppdatering idag och igår, men jag har varit uppbokad om man säger så! :)
Aa igår var vi hemma hos Anna och det var så sjukt roligt! Det var en hel del folk eftersom frida hade massa folk där! :D
Så jag tackar folket!!
Sov hos Anna också, och det var inte bara jag, men jag sov faktiskt ganska skönt ändå,
Vaknade och vi tog det jävligt lungt, Jag och Anna bestämmde oss för att åka till 7-eleven  och köpa Bensin sen försöka få igång hennes moppe!
Och efter mycket om och men så lyckades vi faktiskt! :D
Så vi tog varsin moppe och drog till Märsta, Första Gången Elin körde moppe! och det var riktigt roligt faktiskt... hahah
Men du var väldigt duktig faktiskt! :D
Vi drog vidare till coop och köpte varsin Ben And Jerry...
Men var inte så gott när jag började äta,
Nej vi ville inte sitta inne hela dagen när det var strålande sol ute, så vi tog våra moppar.
Jag, Anna, Elin, Matilda, Per och Marcus!! vi drog till statiol och köpte lite fika sen vidare mot döskalleberget och mööös! :D vidrigt värre, men det var faktiskt trevligt, men vägen dit var väl kanske inte så rolig, Ni som åkt dit fattar kanske! heelt blött och lerigt...
Men det var roligt när vi var där iallafall! :D
Sen åkte vi hem och alla drog hemmåt, Sen vidare och käka pizza med släkten, jävligt gott faktiskt!
Nu sitter jag här och ska väl lägga in alla bilderna snart... dom kommer på facebook! :=)
Snart ska vi sätta på Luftslottet som sprängdes här hemma! som jag längtat! :D

Aa fan sluta skriva nu Madde, Tråkigt inlägg,.. inga Feta ord, men jag hoppas ni orkade läsa iallafall...

Jag är ont i mina ben, och jag har blåmärken på benen? :O






Kommentarer
jessan

tack själv madde :D

2010-04-11 20:35:55
Anna Lincoln

AWESOME KVÄLL ALLTSÅ!! :D

blåmärken och smärta is the shit! Haha! <3

2010-04-11 20:48:33
MKL

GRYMT INLÄGG!

2010-04-11 20:59:01
Anna Lincoln

Svar från min: Och ändå är dom där bilderna dom som ser mest okej ut...!! :D Haha

2010-04-11 22:04:26
eg

Grymt lov! ;)

2010-04-12 08:58:41
URL: http://elingu.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0