BACK ON TRACK!

I'm back on track! nej fan, jag gillar bättre blogg.se...
hatar att man inte kan se sina fina besökare höjas varje dag som går! :)
Nej men fan, jag kanske bara byter sen om jag hittar något liknande som detta eller om jag kan byta domän, men alla vet den här bloggen nu så varför krångla`?:=)
Det jag gjort idag kan ni läsa där, men det jag gör i morgon kan ni läsa här :P
Nu sitter jag i sängen och jar ångest över nästa vecka, Spanska prov på måndag och Psykologiprov på Tisdag, har jag börjat plugga ?:O Neej verkligen inte, hur fan ska det här gå egentligen?...
Imorgon är det handboll på morgonen, sen är det hem för gäster, Ingela och Farmor fyller år, så dom ska vi fira...
måste verkligen hinna plugga lite imorgon iallafall, annars blir det IG i pannan!

Nu ska jag sluta skriva, men hoppas ni gillar att ja är tillbaka! :=)


Blev ingen final för oss i morgon, men det blev det för killarna, så jag drar och hejar på dom i morgon som möter Tumba, jag är enligt måns deras trogna fan, så varför inte åka till stan och kolla finalen? :) hahah
Samling vid 11 tror jag det var, så tidigt blir det! :=)


Kommentarer
Anonym

Hm du kastar oss än hit och än dit. Undrar hur ska du ha det???? Önskar dig en skön söndag.Ses snart

2010-04-25 09:21:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0